Garantie en klachtenregeling

Bij TCG Brothers vinden we klanttevredenheid belangrijk. Heb je een klacht over een product, onze service of iets anders? Laat het ons weten – we lossen het graag samen op.

1. Klacht melden

Je kunt een klacht indienen via:

📧 E-mail: info@tcgbrothers.nl

Vermeld in je bericht altijd:

  • Je naam
  • Je ordernummer (indien van toepassing)
  • Een duidelijke omschrijving van je klacht

2. Bevestiging

Je ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht.

3. Reactietermijn

Wij streven ernaar je klacht binnen 7 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Als er meer tijd nodig is, informeren we je hierover.

4. Oplossing

We zoeken altijd samen naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door herstel, vervanging of terugbetaling – afhankelijk van de situatie.

5. Niet tevreden?

Komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR-platform van de Europese Commissie:
🔗 https://ec.europa.eu/consumers/odr