Garantie en klachtenregeling
Bij TCG Brothers vinden we klanttevredenheid belangrijk. Heb je een klacht over een product, onze service of iets anders? Laat het ons weten – we lossen het graag samen op.
1. Klacht melden
Je kunt een klacht indienen via:
📧 E-mail: info@tcgbrothers.nl
Vermeld in je bericht altijd:
- Je naam
- Je ordernummer (indien van toepassing)
- Een duidelijke omschrijving van je klacht
2. Bevestiging
Je ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht.
3. Reactietermijn
Wij streven ernaar je klacht binnen 7 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Als er meer tijd nodig is, informeren we je hierover.
4. Oplossing
We zoeken altijd samen naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door herstel, vervanging of terugbetaling – afhankelijk van de situatie.
5. Niet tevreden?
Komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR-platform van de Europese Commissie:
🔗 https://ec.europa.eu/consumers/odr